poniedziałek, 1 lipca 2019

Początek

Na początek chyba wypada się przywitać, także:
Hej,
Mam na imię Gabrysia, mam 18 lat i uwaga, uwaga, zamierzam prowadzić tego bloga! Nie obiecuję, że wpisy będą pojawiać się regularnie, bo z tym akurat u mnie ciężko, ale za to obiecuję, że będę się bardzo, bardzo starać. Jeśli was to zainteresuje (a mam taką nadzieję) to chcę dzielić się z wami tutaj swoimi przemyśleniami, spostrzeżeniami odnośnie świata i ludzi, polecać filmy, książki i seriale, a nawet uczyć się razem z wami! Zrobię co w mojej mocy, żeby nie było nudno. Oczekuję też od was współpracy. Będzie mi bardzo miło, jeżeli będziecie zostawiać czasem komentarze odnośnie tego co wam się podoba, a co nie, co chcielibyście tu przeczytać i czy zgadzacie się z moim zdaniem. 
To chyba tyle ode mnie. Mam nadzieję, że wam się tu spodoba i zostaniecie na dłużej. 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz